Wednesday happenings!

Efter en något hektisk eftermiddag (först en rätt fartfylld skoldag med muntliga redovisningar, projektsarbetswork och en hel del annat smått och gott - min och Kajsas konversation med dataskärmen 'Philip' bland annat) så satte jag mig på cykeln aka 'Golden Sparkling' som hon gärna vill kalla sig.

Vi (märk här hur jag på ett mycket elegant sätt levandegjorde min svarta crescent! Magic!) susade ner till stallet i en hiskelig fart - tydligen lite väl fort!
Rätt som det var fick jag ett mycket informativt sms av min vän Frida att hela bussen mötts av en mycket trevlig syn på väg hem - en flåsande stressad Bella i full rulle ner mot macken. Give me more liksom!

Nu är hästapållen nyskodd, motionerad och sommarfriserad
. Jag blev rätt tired på hans hårsvall och gick all-in på att cutta av åtminstone hälften. Mamma (som ivrigt förespråkar låååååång man varje gång det kommer på tal att jag vill frisera honom) blev inte speciellt happy. Kan det vara så att hon inte GILLAR pottfrisyrer överhuvudtaget?
He-he.


Kommentarer
Postat av: ida

tack! dagen har vart bra, din då?

Postat av: The one and only Kaj

assaaaa, phille fattade vad vi snackade om^^ han kan inte bara tro att han kunde komma där och komma där liksom :o (btw, gillar det du skriver, du är kewlig^^)

2008-05-14 @ 21:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback