Sunday bloody sunday!

Nu har jag & Kajsa gjort följande för att förgylla vår söndagskväll;
- bättrat på brännan (båda trodde glaset skulle gå sönder och jag var helt övertygad om att mitt solarium var manipulerat så att jag skulle stekas ihjäl)
- ätit mina specialscones med massa basilika i (fick en blackout på receptet och blandade mjöl och smör och mjölk hejvilt..tyvärr blev det en aning för mycket mjöl=vi fick en taste av gobiöknen)
-lyssnat på låttexter och haft Danko Jones-inlyssning, till festivalen och sådär. Mums! (Synd att sångaren inte är Pelleaktig)
- fått magknip och gått dubbelvikta, dock inte av skratt (tror att mina scones kan vara boven i dramat)

Nu dör batteriet, crap! Ha en wunderbar natt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback