Snart ser det ut såhär...

Jag blir så himlans glad i varenda cell när det är såhär fint väder ute. Solen skiner, uv-strålarna tränger in i översta hudlagret (kom igen guys SMÖRJ IN ER!) och maskrosorna lyser sådär retfullt gula...iallafall på vår trädgård.
(Detta förstärks av att våra grannar har en nästintill perfekt gräsmatta utan en endaste gul prick, vilket får vår baksida att framstå som rena maskrosodlingen)

Jag och Kajsa har förresten officiellt inlett vår gemensamma 'get-brown'-satsning inför le summer 08. Till hultan och studenten hade vi tänkt vara 'djupbruna', som Kajsa så vackert uttryckte det. Inga rödbruna nyanser här inte! Satt och kollade på gamla kort på mig och yeeah, jag KAN faktiskt bli pepparkaksbrun, även om det låter lite smått otroligt. (Detta trots gedigen solskyddinsmörjning av min mor)
Återstår att se hur det går bara..he-he.


96981-123

Kommentarer
Postat av: maria

Tusen tack :)
Den här bilden var jättefin !
Hoppas du har en trevlig dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback