Saturday!

God eftermiddag hörrni!
Dåså, Bella är numera introduced i datasystemet och hur kassan funkar på sommarworket. (Eller jaaa, typ iallafall)
Det var himlans kul måste jag säga, även om det var lite mycket där ett tag. Satt mest och log och studerade hur jag skulle göra, men sedan fick jag även prova lite själv också. Det gick ganska bra, om man bortser från min svengelska som fick tyskarna att titta sig förvirrat omkring..he-he.
Får hoppas att Kajsa & Ante har haft en riktigt lärorik dag på Turistbyrån också, holy shit!
Där är det säkerligen en hel del att lära sig!

Nu sitter jag och trycker i mig majsflingor, så jäkla gott är det! Torra i en liten skål, med lite vatten till...gaad!
Konstiga matvanor, jag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback