Oh no, it ain't my Hollywood

Saker som inträffat denna morgon (i kronologisk ordning);
- vaknade waaay för sent, sängen var tusen gånger skönare än igårkväll och jag snoozade i 45 minuter (fyyy!)
- tvingade upp ögonlocken och masade mig likt en slö zombie in i duschen (tro mig, det såg ungefär ut så!)
- somnade nästan ståendes(!!) i duschen, det var nästan att jag började drömma också..creepy!
- slängde i mig en mugg fil och bläddrade igenom lokaltidningen (fortfarande halvsovandes)
- hittade min ena conversedoja på golvet under min soffa...men den andra då?! japp, sprang alltså i full panik runt och letade efter min andra sko i en kvart ungefär. Sedan tog jag ett par skitfula och gamla vagabondsneakers istället.

Slutsats: om någon hittade en vit converse-vänsterfot i stl 38 så vet ni vem ni ska kontakta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback