Friday I'm in love

Haha! Undra hur många om använder sig av följande rubrik en fredag som denna?
Känns som en gaaaanska uttjatad bloggrubrik - men hell yeah, den kör vi på!

Dagen har varit lovely, till och med skolmaten gick att skölja ner med x antal glas citronjuice.
Fick reda på att jag kommer få ett vääääldigt nice MVG i bild, så det är bara att tacka och ta emot!
Skoldagen avslutades på ett alldeles utomordentligt sätt, när jag och Kajsa låg ute på skoltrappan (det var inte så behagligt, men ändå!) filosoferade lite och kollade upp på stjärnorna..

..näe jag skoja bara! Vi blundade stenhårt för att skydda våra små blå från de starka UV-strålarna...förstås!

96981-38
min favoritflowa', helt klart!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

eftersom det är min favvofalowwah' också (och att jag faktiskt sa det FÖST, mkt viktigt) så kanske det kan bli vår blomma? är du på? ;)

2008-05-23 @ 19:24:54
Postat av: annso

wow! grattis bällz till mvg i bild! =D det e inte illa

2008-05-25 @ 18:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback