Retrobloggen

Jag känner att det börjar bli panik nu.
Vilken blogg man än klickar in sig på, möts man av stoooora pampiga headers. Snirkliga stilar med kärleksbudskap, stora proffsfotade bilder där alla ser ut som affärsmänniskor och rader med reklam för diverse produkter. 
I besöksmätaren som allt oftare infinner sig i marginalen, står det typ :antal besökare online just nu; 321.

Går man in på min blogg så är det första som möter ögat en liten sketen överskrift i verdana. (som kunde varit gjord av en elvaåring på datakunskapslektionen...) Som om inte detta vore nog, så står det ett obegripligt ordspråk där under. (Jag har nästan förstått vad det betyder...tror jag!) Min profilbild är (håll i er!) 2½år gammal.

Jag funderar på att döpa om den till retrobloggen, helt seriöst. och kanske ett mer normalt ordspråk, typ 'Ormar har inga armar. Det är därför dom inte bär väst'.

Kommentarer
Postat av: Eva

hahaha
Den med ormar va bra! :o))

Ha en fin dag!

/Eva


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback