Platt fall

Den här dagen hade varit heeeeelt okej om det inte vore för en sak; min non-volymiösa kalufs.
 Att se ut som Peter Jidhe (helt ofrivilligt, kan tilläggas!) känns inte som någon höjdare direkt, så imorgon tänker jag iallafall anstränga mig lite när det gäller frillan! (Även om det känns väldigt lockande att låta skiten fixa sig sådär 'automatiskt', som det alltid gör vid olämpliga tillfällen, typ när man ska gå och lägga sig)

Som ett ljus den såkallade tunneln är det en klippning och slingning inbokad på onsdag, känns som om tiden är inne för det liksom. (Har varken slingat håret eller klippt mig på 5 månader..huh!)

Hur som helst så tar jag nu tillfället i akt och medverkar i en alldeles outstanding bloggtävling! Priset är kind of 'räddaren i nöden' för min del,
kolla bara in det här!


Schwarzkopf Osis Dust It

-Lätt puder som ger textur med matt effekt. Medium kontroll och separation. Användning: Kreativ styling på torrt hår. Pudra en liten mängd puder i handflatan och gnugga, kamma igenom med fingrarna, lyft in i botten.

image2

Nu håller vi alltså alla tillgängliga tummar för att någon i nöd (alternativt jag då, höhö) vinner det här priset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback