Nudlar med grillad fläskkotlett-smak

Käkade precis nudlar med köttsmak. Köttsmak?! Är inte det lite väl...diffust menar jag? Kött kan ju i princip vara vad som helst!

Nähä ni nudel-uppfinnare, skärpning! Jag föreslår dessa smaker:
Nudlar med grillad fläskkotlett-smak
Nudlar med en touch av fetaost och soltorkade tomater
Nudlar med en fresh smak av kräftklor
Nudlar med en extravagant essens av vaniljte...

Fixar ni det här så är min framtid helt klart under säkerhet! (iallafall på matfronten..)


Kommentarer
Postat av: Micke

Jag vill ha nudlar med en touch av fetaost och soltorkade tomater. Hittar du det, lova då att skicka det till mig!

Postat av: Emma

Hehe, gullig av dig :) tror jag har lite samma problem med din :S keep up the good work :)

2008-03-10 @ 18:18:13
URL: http://emmaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback