Jag säger ju inte nej direkt

Idag promenerade jag och en extremt shoppningsugen Annso (okej, det var jag också..) ner till torget för att checka in Downstairs omvandling. Jag hade väl inte direkt så höga förväntningar, men holy cooooow vad fint och stilrent de hade fått! Massa underbara bodybutters, bodyscrubs, nytt smink, eyeko-produkter (Jag fick se 3-in-1 krämen på riktigt..stoooor upplevelse! ;D) Dessutom var det massa gratis godis överallt, vilket var en av höjdpunkterna för min del..

Annso hittade en såndär puff med glitter i som jag givetvis var tvungen att testa... på 2 sekunder förvandlades sminkavdelningen till ett glittrande discoinferno. Min hand blev riktigt partyready iallafall!

Kvinnan ska förresten till London i slutet av månaden. (Vad hon inte vet är att jag tänker paketera in mig själv i hennes väska...huhu)

Eyeko Cream

Dagens vill-haaa! Tänk att den finns i vimmerby nu, helt sjukt! ^^


Kommentarer
Postat av: Miccis

Va bra´!Det ska du vara väldigt stolt över :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback