Jag kan. Om jag vill.

Jag befinner mig fortfarande i härligt, euforiskt lyckorus. Sitter behagligt parkerad framför brasan på en stor skön kudde  (Har ni tänkt på att jag alltid söker upp varma och mjuka platser?!) och insuper morgondagens stundande ledighet, och lite Håkan på det. 

Mamma och pappa blev helt vilda när jag mycket kryptiskt avslöjade att jag hade fått jobb. Självklart måste det vara mycket tillfredställande för dom att känna att jag faktiskt KAN klara av saker. Ibland.

Kan vinden ha vänt nu med andra ord? Har Mr. Fortunate ÄNTLIGEN fått upp ögonen för lilla mig?
Isåfall skulle jag väldigt gärna vilja att han gjorde mina kommunikationsarbeten!

Nu väntar en efterlängtad horseride!


96981-117
Foto lånat från hakanhellstrom.com, taget av Bernt Wennebrink

Kommentarer
Postat av: Emma from Sweden

YES! work! work!

2008-03-12 @ 20:37:18
Postat av: bella

Emma: yeaaaah! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback