Det är ju lite tråkigt när hissen inte går ända upp..

Inte helt sällan, undrar jag om allt verkligen står rätt till i min såkallade hjärna.
Idag har jag susat fram och tillbaka som en idiot på mammas monark, eftersom jag (inte helt oväntat, ska tilläggas) inte visste vart jag hade lagt min skolväska. Efter en sisådär tre vändor ner till stallet så visar det sig att jag helt nonchalant parkerat min vinröda väska intill en lyktstolpe med en såndär hundbajspåsekorg på.

Den enda responsen jag har fått såhär långt är 'varför blir jag INTE förvånad?' och 'det är SÅ typiskt dig Bella'.
Ibland tror jag nästan att dom har rätt.

Nu ska jag vandra in i en sjuhelsikes dröm. See ya!


Kommentarer
Postat av: Åstrandh

okej då. lennart får komma med. men vi ska typ prata om julen och sen ska de får massa saker :) thihi. kommer sakna dej nu bäla. :D

2008-03-12 @ 14:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback