Action i Valencia!

Lägger av ett ylande läte här ifrån den svarta klippan-soffan...friidrott! Det kan omöjligt finnas någon roligare sport att utöva och se på! Jag blir helt till mig i trasorna av alla vackra längdhopp, polerade spikskor och vältränade skinkor. (Jaaa, jag kan inte låta bli att lägga märke till Bahamasskinkorna när producenten väljer att zooma in skåran! Helloo liksom?!)

Nehej, nu drar jag med mig min kropp, mina gympadojor och en jäkla motivation till friidrottsträningen imorgon..här ska köttas!

frille
En atletiskt finnkampsdeltagare...2005! Äre Mattias Claesson kanske?

Kommentarer
Postat av: Emma

tack själv :) hihi!
men nästa gång tycker jag att vi går ur bilen :P :D haha. läskigt värre! okey.. ettan it is..

Postat av: Marina

Tack, ja den går nu :)

2008-03-09 @ 21:36:37
URL: http://www.hennes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback