Yeeeehaaa!

Tjeeeeenare!
Hoppas ni är glada idag, trots åskmolnen.
Jag sov som en gris inatt, ända tills Mr Åskar väckte mig vid sisådär halv elvatiden. Det var förresten ganska mysigt måste jag erkänna, vem vill inte ha lite strömavbrott imellanåt?

Idag har jag flyttat hage på Wullebulle. Han liknar mer en valross än en ponny at the moment, men gaaad liksom! Man har helt enkelt rätt till att äta upp sig under semestern! Har världens ridsug, så imorrn (om Mr Åskar håller sig undan, jag vill ju  inte bli burned liksom!) så blire other bunes! (Hoppas man kan formulera sig så, om inte; ett nytt uttryck, tadaaa!)

Vad gör ni en dag som denna, folket?


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Härligt. Ja, jordgubbar är gott! :) Själv ska jag bara ta det lugnt ikvälL!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback