Världens förkylning.

Åh, jädrars. Århundradets förkylningsparty har dragit igång på ett högst opassande ställe; min kropp. Jag känner inte för att snyta min var femte minut. Och jag känner absolut inte för att börja missbruka halstabletter (de är så ruskigt äckliga!)
Men har jag något val? Hell no!

Det värsta är ändå hostan. Jag låter ungefär som en 60-årig tant med rökhosta, och det känns terrible wrong, eftersom jag:
1. Aldrig någonsin rökt, och aldrig tänker göra det heller
2 Inte ens fyllt nitton ännu

Nu ska jag ut med hunden.


Kommentarer
Postat av: Määts

Men det finns faktiskt goda och halstabletter. Bafucin Mint. Dom är roliga också, det är lokalbedövningsmedel i dom, så man kan sitta o bli bedövad i munnen när man vill. Värsta skoj :D

Postat av: anso

haha join the team Bällz! idag höll jag på att kvävas när ja skulle äta. Näsan var helt igentäppt och så skulle jag försöka äta samtidigt. det blv lite dåligt med syre där...höll på att svimma XD

2008-06-23 @ 19:00:19
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback