Bella Notte! (mucho passande ska jag säga er!)

Jag sitter under mitt fluffiga täcke och dricker te.
Ska säga er det att det var en jäkla tur att gud gav mig utstående öron, annars hade leendet gått runt hela skallen.

Ikväll har jag ätit Sweden-tårta med mina underbara och vackra vänner utanför Konsum.
Det är jättekul med alla som kör förbi fem gånger under loppet av tio minuter. Keep doin' that duuudes! Jag menar, det är ju billigt med bensin, och jorden håller ju inte alls på att gå under, nejnej!

Nähä nu ska jag sova, ATT jag ska! Puss!


Kommentarer
Postat av: von Striden

Du är underbar! =)

Postat av: annso

haha nä du känner väl mig...ja e en vekling XD

2008-06-05 @ 14:58:09
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback