En rubrik vare häääär

Jag hade tänkt skriva lite vad jag har sysselsatt med mig denna onsdag till ära, men seriously! Jag har faktiskt inte gjort ett piss. Ätit en mycket sen (men mycket god, inte att förglömma!) frulle, tagit på mig rollen som dr love och försökt förklara lite. (men det lyckades inte, så den karriären ska läggas på is från och med nu)

Men jag har hört att det här med att inte göra ett skit, gör underverk för kreativiteten. Och det är ju precis det jag gör. Öppnar upp mitt mind för att finna ny inspiration!
Det låter bra iallafall!


Kommentarer
Postat av: E m m y (Amafäo)

tack, ja jag älskar den vekligen.. jätte fina bilder. kram

Postat av: T`

tyckte inte alls mangoskivorna var goda xD

men men Hoppas din dag varit fin =)

2008-06-25 @ 22:03:15
URL: http://ainariel.blogg.se/
Postat av: johanna

Vill du bli dagens blogg i min blogg ? :)

Kommentera då minst 3 av mina inlägg så är du med i lottningen :)

CIAO

(ursäkta reklamen)

2008-06-26 @ 11:02:26
URL: http://johow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback