Om jag skulle åka utomlands i detta tillstånd, så skulle jag åka till Hungary

Hey little world!
Idag är det midsommarafton, förväntningarnas kväll alltså. Men det gör inte så mycket, jag ska till Frida och grilla med tjejerna och vi kommer ha der lika grymt kul som alltid! Jag ska välja ut en riiiiktig köttig köttbit att grilla också, vet redan nu exakt hur jag ska ha den! (På gränsen till bränd, torr men ändå lite lätt saftig inuti, MUMS!)

Om ni undrar över min detaljrika redogörelse över den perfekta köttbiten, så kan det bero på stt klockan är halv ett och jag har ännu inte orkat ta mig upp ur sängen. Helt utsvulten ligger jag alltså som i en igloo under täcket. (en smidig sak med laptops är att man kan blogga preciiis vart som helst, men det visste ni väl redan)

Nu blir det en bastant frulle kan jag tala om!
Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: tack:)

Postat av: jayne

visst är det bra med laptopar...härrligt härligt ..men farligt farligt.. ha ha ha

Ja..snart ska vi bege oss till grannen...äta, dricka och skratta gott..får jag hopaps.

Ha dte bäst

2008-06-20 @ 17:47:18
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback