Natt-äggstra!

Nu är det nog ohyggligt många som sitter där hemma, (eller vad ni nu sitter, ni kanske står upp till och med?!)  fundersamt kliar sig i hårbotten och inte alls förstår vad Bella kan ha för viktigt att säga klockan 2 på natten.

Det undrar jag faktiskt också?!
  Jag tappade fem ägg i golvet när jag (klipsk som jag är) skulle öppna kylen och få ner lite mjölk i natt-teét.(Det viktigaste te-målet på hela dagen förresten! Det är vid denna tidpunkt man summerar dagen och grundlägger nästa för bövelen!) och det var väl egentligen där glödlampan i skallen tändes att jag kan blogga lite när jag ändå är igång liksom..

Kvällen har förövrigt varit så jäkla underbar - som vanligt, får man väl nästan säga! Träffat underbart goa människor, hoppas vi träffas mer under sommaren!

Nu ska jag sova så jäkla hårt. Adios!


Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

lägg din röst i dagens henrik utmanar ^_^ till på söndag möter jag pär lernström som är den som gett mig ideén om tävligen så snälla rösta :)

http://livetsomhenke.blogg.se/2008/june/henrik-utmanar-par-lernstrom.html#comment

2008-06-07 @ 02:09:52
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: von Striden

AS-roligt! =)

Längtar till nästa fest!

2008-06-07 @ 10:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback