Hur stor del av Sveriges befolkning är bakfulla idag?

Jepp, det var min första fråga till pappa imorse. Han visste inte, eller ja..han var inte så ivrig på att svara heller direkt, djupt införsjunken i sportbilagan som han var.

Jag är det inte iallafall, men en hell of a huvudvärk och århundradets hosta har jag dragit på mig iallafall. Crap liksom.
Inrullad likt en rulltårta i täcket, orkade jag med nöd och näppe släpa mig ner till köket, där jordgubbar och mjölk, mängders med te och massa apelsinklyftor stod på menyn. Det kittlade dödskönt i kistan.

Annars hade jag jättemysigt igår, mina friends är de bästa!

Sen att jag verkligen INTE kan grilla (lyckades med bedriften att grilla mina skinkstekar i två sekunder på egen hand, när en slinker ner mellan gallret och bekvämt lägger sig till rätta över den glödande kolen...fast vi lyckades fiska upp den sen ändå, tack Emma for din insats där! ;D) är en heeeelt annan historia..

Ha! Nu blir det en skållhet showa'!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

bra att du hade det kul igår:)

Postat av: julia

Huvudvärk och halsont stämmer in bra här med! haha, men det är så det ska vara!

xx/julia

2008-06-21 @ 20:22:39
URL: http://amilo.blogg.se/
Postat av: Bella

Tack så mycket! Hade du en bra midsommr? kram



Önskar dig en underbar dag! kram

2008-06-22 @ 13:20:05
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback