Gotta get some action now!

Naj, action är det inte tal om i mitt rum här för tillfället. Jag är fortfarande väldigt seg (slår ni upp seg i en bildordbok så borde det praktiskt taget vara en bild på mig där), känner mig lite off sådär.

Eftersom man ska försöka se det bästa i saker och ting (Så är det ju faktiskt!) så är det ibland lite gött att ha ont i halsen har jag räknat ut. Jag menar, finns det något bättre tillfälle än att proppa i sig te och glass?!

Så det är precis vad jag hade tänkt göra nu, med färska jordgubbar och massa chokladsås.
Yeaah!


Kommentarer
Postat av: Viktor

Fan va najs... Jag stod i typ 75% om 100% är mitten... Orkade inte gå dit flera timmar tidigare:P Men jag stod nära och trångt iaf! =D Stod dock vid staketet på Mando Diao =D=D=D

Faaaan vad coolt, gillar när banden glider omkring på campingen osv! Inte att jag måste träffa dom utan att de lixom inte sätter sig över de andra! Ännu bättre är när bandet tältar på campingen som billie the vision gjorde förra året:D

Min favoritlåt med hives är den jag la upp, you dress up för armageddon! vilken är din?

krampårej

Postat av: Natalie

Svar: Tack så mycket! Jo, jag hade också en trevlig midsommarafton :)

2008-06-21 @ 22:02:19
URL: http://naw.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag är också seg. Men det kan ju bero på att det är dagen efter midsommar! :D

2008-06-21 @ 22:44:12
URL: http://reppi.blogg.se/
Postat av: Viktor

Jag stod vid staketet på Mando :) Var skitroligt, jag och de jag stod med flippade ur värst och vart tillsagda av vakten 5 gånger (a)

Grejen är den att jag inte gillar The Hives överdrivet mycket:P Jag tycker dom är bra helt klart! Men det är det att de är så grymma live som gör att jag lyssnar på dom =)

Men vad tyckte du om hultan i år?





krampårej

2008-06-22 @ 09:25:24
URL: http://snowfreak1.blogg.se/
Postat av: / S

Ja, man måste ju ta tag i det någon gång :) själv så va jag väldig seg i början men det ger sig efter ett tag! :) hihi

2008-06-22 @ 14:32:46
URL: http://sokel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback