Workat!

Wow! Jag kom hemcyklandes från jobbet för ungefär en timme sen, helt färdig i kroppen. Idag ringde de från ALV (eftersom jag mycket hängivet meddelat att jag gärna hoppar in om någon är sjuk) medans jag fortfarande låg och snarkade i sängen.

Lite lätt stressad och förvirrad hoppade jag upp och slurpade i mig en någolunda frulle (eftersom jag numera ALLTID dricker fil ur en galet stor mugg istället, det är så jäkla smidigt!) och kastade iväg mig på cykeln. Därefter workade jag i en godisaffär i en sisådär 7 timmar, första gången ever på A-pass. And hey, jag klarade det!

Dagens mest oväntade gäst var förresten Skuttan, en brun vädurskanin som några besökare hade med sig i koppel. Vad är nästa grej? Ta med sig guldfiskarna till stranden?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar: tack själv puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback