Dagens nödvändiga tips!

Hemskt mycket hej!
Jag sitter och hinkar limevatten för tillfället. Lime är en sjujävla frukt ska jag säga er!
Den är inte bara frukktansvärt god att käka, man kan OCKSÅ dricka saften, pressa i det i diverse drycker, ha det som efterrätt..och ha det i håret! Hur många frukter kan man det med liksom? (Brukar du gå runt med banan i skallen kanske? NOWAY!)
Ett litet tips  om hur ni inte ska göra bara:
Försök undvik att hälla limesaft i håret på badstranden, och sedan doppa huvudet i vattnet.
Detta ödesdigra misstag kostade mig synen, iallafall i några minuter. 
Jag blundade så hårt jag kunde, vinglade omkring på stranden och till min stora lycka kom Kajsa och befriade mig från smärtorna, genom att spruta vatten i ögonen på mig.

Don't try that at home, kids!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback