Amaaaaazing!

JAG HAR TAGIT STUDENTEN!
(det var ju för väl, jag lovar er att det känns alldeles galet sjukt när man är mitt inne i alltihop!)

En liten utvärdering såhär i andra halvlek;
-Jag är så jäkla fri som man bara kan bli!
- Min klänning gick sönder, så Kajsa lagade den lite provosoriskt med en hårnål (som höll ungefär i två timmar)
- Jag har lyckats tappa bort slutbetyget (behöver jag ens säga att det är typiskt mig?! ;D)
- Min släkt är incredible, hade precis det trevligaste släktkalaset EVER!

Förresten är jag också helt slut i både kropp och hjärnbalk, men herregud liksom!
Sova kan jag göra i nästa liv!


Kommentarer
Postat av: annso

hoppas du hade det bra sen på kvällen...synd att du missade simple plan =(

Postat av: Amir Akrouti

sv: ååh vad kul & höra. tack så jättemycket =D

2008-06-12 @ 11:37:41
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback