En formel som passar det mesta

Happ, jag och Kajsa har gemensamt (över telefon, ska tilläggas! jag tror det tog 1½ timme att mocka två boxar idag, gaaad!) kommit fram till en slags formel till ett lyckat liv på kärleksfronten:

98 % all-in och sen sätter du dig på kärlekens klippa och dinglar med fötterna.

Känns det lite för tidigt så kan du ju alltid hälla på smaksättning på livets nudlar, så att säga.

Nu räcker det med utsvävningar för ikväll. Sleep good! (hoho, hoppas min gamla engelskalärare såg det där!)



Kommentarer
Postat av: Kajsa

haha ohhjaaohhjaa^^ det där är en formel som gäller för alla typ :O OCH det bör tilläggas att jag berättade den för mamma idag! Hon förstod den och UTVECKLADE den ;)

vi har ngt stor här bella, kanske borde skriva en bok :O

2008-02-27 @ 13:36:39
Postat av: bella

men herregud, vilken feedback! får testa med min mor också assaaaa, och om det blir ett positivt utslag även där så BORDE vi förmodligen kontakta en relationsterapeut eller ngt och introducera våra ideér ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback