Valborgsplanes

Hajhaj!
Idag är det lite lätt stressigt, jag ska på något oförklarigt sätt hinna fixa stallet och handla diverse nödvändiga grejer för att kunna genomföra en riktig mysig kväll tillsammans med tjejerna!
Längtar som en stork!
Det blir grillning, en riktigt SUPERLÄSKIG film hade vi också tänkt hinna med...men som Pelle sa i samband med en konsert på hultan; 'Natten är ung och det är jag också!'

Igår skrev jag ett brev till Peter, han fyller ju år och allt. Jag var väldigt smidig där (för en gångs skull!) och lyckades få iväg brevet så det anlände till Täby idag..gött ju! (Dessvärre dränkte jag hela pappret i hugo boss parfym, får hoppas att inte brevbärarna är allergiker..) Grattis igen!

Nu ska jag till stallet ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback