Stackars lilla Pecca

Jahopp, så hade man syrran hemma igen
Min lilla lilla lilla syrra (181 cm över havet, yo!) har alltså preciiiis kommit hem från ett träningsläger på rhodos.
Naaaaw, lilla stackaren.
Hon fick träna nästintill varje dag, vara borta från skolan en vecka, bada i poolen och sola så mycket hon ville.
Naaaw, lilla vän.

Själv märkte jag alltså inte när hon kom hem.
Jag hittade en resväska i hallen, grävde fram min laddare bland alla badkläder (TACK GUD!!) och sen var det inget mer med det. Hon är kvar i Växjö tills på onsdag, och när jag väluppfostrat frågade när hon kom hem förut på msn så fick jag svaret 'på onsdag'. Givetvis drog min smarta hjärna paralleller om att hon fortfarande levde livet nere i Grekland. Klyftigt!

Så på onsdag, då jäklar blire det 'vem är brunast-competition'!
I'm SO gonna win this!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback