O de skulle ju va' dans, dans, dans!

Ni vet ibland när orden inte räcker till? När man bara vill skrika ut sin glädje, rulla sig i gräset, berätta för alla hur underbart härligt allt är? EXAKT så känner jag!
Inte för att jag drar min för att rulla mig i gräset offentligt och sådär, men jag försöker hålla mig någolunda still. Jag kan ju inte rulla omkring på gräsplättar hur som helst i hela Vimmerby. Gud nej.

Det jag egentligen ville var att lägga upp den här videon. It's Håkan baby! Det finns nog INGET som känns mer lockande än festival för tillfället....right girls?!


Kommentarer
Postat av: Änt

Festival !!!!

2008-04-22 @ 20:51:41
Postat av: Jessi

svar: Tack tack :)

Hoppas du också får en kanon kväll :)

Postat av: Åstrandh

Festival bäjby!!! Konsum gick piss.

2008-04-22 @ 21:49:41
Postat av: Kaj

INGET känns mer rätt än festival och sommar baby! all-in :D

2008-04-24 @ 14:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback