EXAKT såhär pigg är jag!

Efter en trevlig fredag med många oväntade vändningar, så är det finally dags att knyta ihop säcken. Om jag jämför mig själv med en lätt stel kolibri med ihoplimmade vingar, så förstår ni nog på ett ungefär hur pigg jag är för tillfället.

Jag hade egentligen tänkt förklara rätt utförligt hur jag hade tänkt skola mig själv efter gymnasiet. Dessbättre är jag alldeles, alldeles för trött för den gigantiska uppgiften. Nu har jag viktigare businessgrejer att ta uti med.
Diskutera klimatförändringarna med min kudde exempelvis.
Ha en ypperligt trevlig natt nu!


ida
Ida demostrerar kvällens hälsotillstånd ^^

Kommentarer
Postat av: 209

Om du skulle beskriva din självskolning här skulle det ta väldigt lång tid att läsa det och du skulle f¨tangentfingrar så det dånar om det. Kul att du tänkt om ju :) Ha så kul ikväll nu!!!

2008-04-19 @ 13:55:48
Postat av: Kajsa

Att diskutera klimatförändringarna med sig själv eller sin kudde är någonting alla borde göra i brist på annat!
tack för i lördags frst bälla! det var überbäst^^ och du är überbäst!

2008-04-20 @ 15:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback