Eeeh..jag ställde den där.

Jag kom precis hem ifrån mammas sköna 'har-man-väl-lagt-sig-så-kommer-man-aldrig-upp-igen'-soffa. Det var preciiiiis på gränsen att jag nådde the point  of no return där faktiskt, men jag lyckades efter vissa om och men tar mig ur det. (Låter som jag syftar på ett missbruk, men vad fasen! Ni borde testa den!)

Hur som helst så hittade jag den 'stulna' cykeln idag. Som trots allt inte var särskilt stulen. Den stod i en annan del av stallet, om vi får ordvitsa lite. Mitt bland alla travsulkys, shettisparvagnar och hindermaterial så stod den och glassade, monarken.

Jag sa ju att den var för ful för att stjälas!

Kommentarer
Postat av: Leia

haha...fast jag har ägt den fulaste och farligaste cykeln på jorden och den stal de minsann...men antagligen fick dom igen när de upptäckte att det inte fanns några bromsar:)

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback