Dagens teaser

Ett ganska gott komplement till att äta mat, är ju då att kolla på inspirerande bilder.
DEN HÄR exempelvis, som jag själv tycker retar smaklökarna en aning! Den är fotad av mig (hade det här varit ett videoinlägg så hade ni sett mitt nöjda leende nu, hoho!) och ska användas till vårt projektarbete..som jag av en händelse sitter och jobbar med nu.

Fast jag kan ju medge att det känns jäkligt frustrerande att tokstirra på den här utsökta bilden, och ändå veta att man inte kommer få någon mat (och allra minst sockerkaka) förrän om drygt två timmar..perkele!

mums

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!
kläderna jag köpte kostade 520 KR med frakt, moms och tull, hela peketet! :D billigt va? :) Ha det bra du med! Hoppas du också hittar något fint på hemsidan :)

Postat av: Anna

Sv: jodå, allt är bra med mig! har varit lite förkyld, men det är bättre nu. hur är det själv? jaaa, älskar vädret :D

2008-04-22 @ 17:41:42
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback