Att göra en säl

Det är en trött kvinna som sitter här vid tangentbordet. (Förresten är jag fortfarande ovan vid formuleringen "kvinna", men det är ju det jag är numera, så det är bara att ta hunden in das horn och vänja sig)

Inte för att det har varit en speciellt ansträngande dag eller så! Jag redovisade en rest i svenskan, planerade framtida äventyr med Kaj, diskuterade student och sommar i allmänhet. Sedan låg vi i gräset och sjöng gamla hits, hela gänget! Vilken kör vi skulle bli alltså..det lät riktigt...vackert. (Även om vår omgivning förmodligen inte tyckte likadant, eeh)

Sen hade vi också en liten diskussion om att leva i nuet, och fånga ögonblicket. Det slutade med att jag, Kajsa och Åstrandh gjorde sälen på matsalsgolvet..

Nu ska jag hälla mig mig den sista slurken vaniljte, och sen dra på ridbyxorna...ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback