You can't top this one!

Wohoo, det har ju nästan varit lite sensommarvärme idag! En trevlig kontrast till det novemberväder som har varit på senaste tiden, men jag är nästan beroende av mössa på kvällarna nu, så jag tar den vare sig det är varmt eller kallt. (Vilken tur för mig då, att den är så otroligt snygg! Svart-vit hästmössa från Hööks, egentligen ska det vara en såndär tofs på den, men min kära vovve har käkat upp garnet...så det är två spröt kvar längst upp på huvudet, yeah.)

Jag och Jennifer red ut i mörkret idag, det är nästan läskigt vad fort det blir mörkt! Nästa gång blire reklam för Vägverket! (Dvs liten häst indränkt i reflexer, man måste ju synas in the woods, right?) Hur som helst så var det otroligt mysigt! Det finns väääldigt få saker som toppar en uteritt med bra sällskap och världens envisaste (och bästa såklart) häst!

Wahaha, nu börjar jag bli sleepy här. Bedtime!

96981-78
Wille pussar (eller jaa...biter?) på sin flickvän Leira, taget i vintras!


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: men jaaaa, Johan Glans in my heart! :D måste LÄTT se han live någon gång! Kommer nog inte kunna andas efter, haha, p.g.a allt skrattande! xD

Postat av: Anonym

gud vilken härlig bild! jag rider också (islandshäst) :) Är medryttare :) Är du också de eller är de din egen?
Joo 11:20 är också en bra tid ;)

2007-09-06 @ 15:58:16
URL: http://danajs.blogg.se
Postat av: Anonym

aha okej! gud så kul:) den hästen jag ska rida har jag precis börjat på så de är första "riktiga" dagen imorrn jag ska rida :) hihi. ska bli sjukt kul! inte ridit sen i April. Då hade jag också en häst som var som min egen, red varje dag osv. Denna häst ska ja rida 2-3gånger i veckan!:)

2007-09-06 @ 16:22:49
URL: http://danajs.blogg.se
Postat av: Anonym

ja de e perfa! Men de ligger en bit bort från där jag bor, men d är helt klart värt de. En sån underbar häst !:)

2007-09-06 @ 16:48:26
URL: http://danajs.blogg.se
Postat av: Jennie

vilken gosig bild :)

2007-09-06 @ 17:56:23
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: Jonnie

Tack:) Går på en skola Utanför kalmar!
Vem är du?

2007-09-06 @ 19:01:33
Postat av: Jennifer

Vilken gullig bild:):)

2007-09-06 @ 19:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback