Hon bara gurglade sig ur vishetens källa.

Hello there folks!
Jag har haft ett litet blogguppehåll, som ni kanske har märkt. Eller, det kanske ni inte har?
Jag har varit på Finnkampen och varit sjuk. Under sjukperioden kunde jag ju egentligen skrivit lite, men jag var för lat. Och mitt bellianska liv tycktes alltför händelselöst.

Tills idag, visade det sig.
Handen på hjärtat - vi har väl alla vetat, innerst inne, att jag är ett klantarsle? På något konstigt vänster så lyckas jag alltid hamna i ytterst konstiga situationer, och ytterst pinsamma situationer dessutom! Det är något av en konst som jag verkar ha en otrolig fallenhet för.

Jag säger det fort så jag slipper dra ut på det obehagliga. Skammen, you know.
JAG TAPPADE MIN TELEFON I TOALETTSTOLEN.
Herre-herre-herreguuuud!

Om ni mot förmodan försöker ringa mig nu, så kan jag upplysa er om att det inte är så stor idé. Min metallicfärgade LG C1100 har nämligen lämnat mig och mina vänner (som alltid utnyttjade spegeln på framsidan) i stoooor sorg och saknad.

Nu äre duschen som gäller, och sen sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jonnie

Haha klantig var det ja:P
pussochkram!

2007-09-12 @ 22:45:20
Postat av: Kääj

Hahaha :) förMODLIGEN var det bland det roligaste jag sett när jag kollat ner i en toalettstol (ehh jaahaa) det kom ju små, små bubblor ur den.. som ett litet rop på hjälp.. du dränkte din mobil bälla :O mobilmördare:O

2007-09-13 @ 12:19:15
Postat av: Anna

Men Bellaaaaaaaaaaaaa! :O Hur kunde du tappa mobilen i toaletten?! :( Hoppas allt löser sig!

Postat av: Jonnie

Naww kanske tog i lite!;)
hihi!

2007-09-13 @ 15:54:44
Postat av: Määts

Åhh, stackare, men som handelsutbildad ser jag här ett ypperligt tillfälle att säga: Vill du köpa en Samsung Z500 för några hundralappar?

2007-09-13 @ 18:12:01
URL: http://1matsa.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback