Eeeeh, ja-haaa?!

Jag har andats som en kortnosad bostonterrier hela dagen. (Jo, jag kände mig faktiskt som en också. Med svartvita fläckar och såndär uppåtnos. mmhm!) Förbaskade förkylning! Det känns bara otroligt onödigt att gå obkring ped en däppt däsa..

Jag har inte kommit över förlusten av min handy ännu. Titt som tätt försöker jag hala fram den där spegelmobilen ur fickan, men utan att lyckats. (Vilket inte är så konstigt eftersom den lilla fuktskadade jäkeln ligger på mitt nattduksbord, helt isärplockad i hopp om att JAG av alla människor, skulle lyckas laga den med hjälp av en hårtork...)

Nej, den här dagen har inte varit till min fördel. Jag och Frida gjorde ett halvbra försök till att ragga sponsorer, men hos princip alla skulle vi återkomma på måndag. Det bästa var nog när vi var på stadens bageri och det kom en gubbe i bagarhatt. Frida presenterade oss som arbetandes på Frizon och frågade om vi kunde få prata med någon som jobbade där!  Stackars bagaren liksom ;D

Nu börjar förkylningen ta ut sin rätt, tänkte sova en halvtimme innan jag drar iväg till ponnymulen för kvällen!
Ciaao!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhnej, så har du blivit sjuk också! :( Krya på dig!
Svar: tack! jag är supernöjd med den! :D typiskt Anna att ha färgstarkt ;)

Postat av: Wenemo

Haha, roligt att du hittade till min blogg i alla fall :-) Krya på dig.

2007-09-13 @ 23:10:39
URL: http://wenemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback