Walk this waay!

Godkväll people!
Om ni ursäktar mig så måste jag faktiskt gå och sova. Och ja, för en gångs skull så måste jag. Verkligen. SOVA! Jag är trött som en gnu, och det har varit full fart hela helgen, hittills.

I fredags var det stallet med Jennifer direkt efter skolan som gällde, sedan hem och käka och duscha, för att sedan åka in till stan och se på film (..teknisk som jag är så fick jag inte München-filmens undertexter att fungera, och sen somnade jag nästan av ren utmattning..tills jag kom på att själva bildformatet var inställd på zoom - dååå föll poletten ner!) och lägga mig tidigt i lägenheten..fast så blev det inte riktigt. Jag drack te, kollade på hives-konsert och käkade dillchips med some fellas istället..till halv fem. Sedan orkade ingen gå hem, så vi sov i fyra timmar. (Det förklarar mitt zombie-liknande tillstånd..jag borde verkligen sova nu ^^)

Förresten så har min pålle en nästintill klinisk ren box nu, efter allt städande idag. Sen dammsög jag upp lite spindlar i taket också, om det blir regn imorgon så vet ni vem som ligger bakom det med andra ord ;D
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback