Tisdagar i alla ära, men...

Kamomillte...och recensionsskrivning. Vet vi vilket precisionsarbete detta är? Att först tänka ut hur många klunkar man ska ta, och sedan varsamt ställa ner koppen utan att spilla alltför mycket te genom det väääldigt konstiga dataskrivbordet  med små små hål i, där det alltid ramlar ner diverse smulor. (Det roliga i kråksången är att det heter Christer.. det konstiga dataskrivbordet alltså..haha!)

Imellanåt skriver jag också. Det blir ungefär en mening var femte minut, vilket nu har resulterat i drygt en A4-sida. Stolthet och Fördom är det jag recenserar, av Jane Austen (allmänt kallad 'Osten', ända tills jag upptäckte att det faktiskt uttalades så..hmm..) om jag fortsätter i den här takten så kommer jag förhoppningsvis kunna lämna in den i slutet av nästa vecka...ungefär en månad försent. Doh!

Min mat och sovklocka står på sov nu.. how typical! jag som ville sitta uppe och göra svenska hela natten..uups! ;)

Godnatt people!

Kommentarer
Postat av: Maria ^^

Tackar så mycket :))) och detsamma, sofistikierad och trevlig! ^^
Kamomillte är sjukt gott asså, fast jag föredrar pepparmint :'D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback