Och det är vid såna här tillfällen jag tror på Gud, trots allt.

Det är helt sjuuukt vilken bra timing allt har ibland. Ännu sjukare är att det drabbas just mig! (Jag är ju inte direkt känd för att ha Mr Fortunate i hälarna om man nu uttrycker sig så..*harkel*)

Here's the deal:
Pellsan & co kommer spelar i Stockholm den 4 december.
Som av en HÄNDELSE så råkar alltså jag+ resten av media befinna oss i Stockholm på studieresa just vid denna tidpunkt.

Och det bästa med den här är att jag inte skojar.


Kommentarer
Postat av: Kajan!

och jag skojar verkligen inte heller när jag säger att VI SKA DIT BABY!! för språkeleverna är faktiskt oxå med^^ jaa-aa och vi ska ha det wunderbaaar pälsky!

2007-10-25 @ 16:39:42
Postat av: Anna

Du har blivit utmanad i min blogg :D

Postat av: robin

haha vafan :) jag ska oxå dit :)

2007-11-02 @ 15:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback