Ny design

Det är inte vidare lätt att leva med beslutsångest. (Lägg där till hypokondri, dåligt samvete och teberoende, så förstår ni nog vilka problem jag faktiskt tvingas leva med...) Det är nog lite därför som jag har ändrat om lite här på bloggen, det ser säkert inte klokt ut.

En vacker dag (dvs, när jag lär mig handskas med photoshop utan att allt försvinner pga. sega datorer) så ska jag ge min lilla blogg en outstanding design. Tills dess får vi alla härda ut.

Nu ska jag dunsta, till stallet. Good bye!

Kommentarer
Postat av: Kim

Se till att man kan läsa, i varje fall brödtexten utan problem. Svart brödis mot grå bakgrund ? inte att rekommendera från viewerspoint... :P

Postat av: The City

Det blev jättebra ju :)

2007-10-06 @ 15:30:54
URL: http://thecity.blogg.se
Postat av: missankre

hej hur är det med dig?
puss

2007-10-06 @ 21:56:38
URL: http://missankre.blogg.se
Postat av: EMMA!

Jag e med teberoende!

2007-10-15 @ 10:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback