Jag löste just ett problem. (Cred!)

Tro det eller ej, men ibland kan även personer som jag tänka på världsproblem och hur de egentligen ska lösas. Eller ja, problem eller problem, jag brukar liksom på något sätt göra något idag, som gör världen till en bättre plats imorgon.
Det kan exempelvis vara att smörja sadeln, (Den blir ju så häärligt ren och glänsande då, and we like it!) men ibland även tyngre grejer som att duscha kvällen innan skolan, istället för att stressa halvt ihjäl mig på morgonen.

Ne-eej, ibland inser även jag att lösa världsproblem kan bli en något för stor uppgift för en Bella som jag. Man får helt enkelt ta tag i ett mindre problem..vad sägs om 'Rädda världens ögonbryn?' Jag är nästan säker på att jorden skulle bli en mer harmonisk plats om alla tämjde de små håren ovanför ögonhålorna. Mina eyebrowns har aldrig varit såhär medgörliga som nu..

Ospretiga ögonbryn= Gladare människor= Mitt i allt glädjerus kanske någon 'råkar' komma på en totalamazing pryl som löser Palestinakonflikten. Eller Växthuseffekten. Eller båda.

Kom igen people! För världen! För Sverige - i tiden! (Det är billigt också, 39;50 ;- på
H&M)

96981-90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback