Jag kanske ska bli kock ändå..

Sedär! För en gångs skull lyckas jag, (JAG! Incredible!) att laga ett helt dugligt mål mat utan att
1. Bränna maten så att det enda som återstår är några förkolnade bitar
2.Vara så korkad att jag helt enkelt äter upp maten innan den är klar i förebyggande syfte, så att den inte blir bränd några minuter senare. (Har ni smakat rå fiskpinne så vet ni hur äckligt det actually kan vara...)

Jag gjorde alltså Icas 'Pommes Strips' i ugnen, och de blev helt ätbara. (Förresten heter det frites och inget annat )

Nu ska jag tygla mig till att dra på mig passande stallklädsel, och nej - idag blire ingen ridtur. Jag tar det easy och går all in på mockning och longering istället. Fast det är ju nästan lika mysigt det ^^

Puss!


Kommentarer
Postat av: malin

jaa.. haha, nej vad gulligt ^^, jaa, de är användbara till mycket de kära strumpbyxorna
! :) hihi

Postat av: kkkkkkajsaaaaaaaa

amen guuuud vad pimpat :O jag skulle göra fruktsallad men misslyckades fatalt.. bananen blev mosig och kiwin liksom.. jaa, han (hon?) är på ett bättre ställe nu iaf..

2007-10-16 @ 17:24:57
Postat av: Helena

Haha, ha en jättebra kväll!

2007-10-16 @ 19:55:24
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Emelie

Haha jaa. :P Jo latte är supergott ju. Fast till vardags nör jag inte är ute o fikar blir det kaffe med mjölk. :)

2007-10-16 @ 22:19:54
URL: http://pancaakes.blogg.se
Postat av: Mickan

Jag äter alltid upp hälften av falukorven innan den tillagas, den är jävlar i mig mycket godare så. =P

2007-10-17 @ 19:23:55
URL: http://miickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback