It's a sign baby!

Ibland känner jag att en högre makt vill mig något. Trots att jag egentligen är en ganska logisk person (alla rynkar på pannan och skakar våldsamt på huvudet, men jag fortsätter ändå) så kan jag ibland känna att 'NEJ, det här ÄR på något sätt inte bara slumpen...det är ett tecken!

Det finns många tecken på när dessa tecken försöker säga mig något. (Nu blev alla svenskalärare glada, den mest invecklade meningen denna vecka!) Exempelvis den gången då jag fick för mig att jag hade tinnitus, efter att ha sett en film om den sjukdomen på musiken i åttan.
Herregud, jag blev som uppslukad! Intalade mig själv att jag hörde ett knaster i öronen för jämnan och på något konstigt vänster så fick jag för mig att det här knastret försökte säga mig något, något som skulle kunna vägleda mig på något sätt..

Det hela slutade med att mamma fick ta med mig på ett hörseltest på sjukhuset där de övertygade mig att jag hörde precis normalt och att jag inte hade ett spår av tinnitus, men att de kunde fixa så att jag kunde få prata med en psykolog om det var så att jag fortsatte höra röster i huvudet..

Nu är det så att jag har haft två återkommande grejer hela helgen, som jag har börjat tro försöker säga mig något..avocado och renault. Jag har nästan ätit en avocado, hört tre skämt om avocado, och läst om avocado.. på 72 timmar! Liksom, VAD ÄR ODDSEN? Just bilmärket renault har också varit mystiskt återkommande.. creepy!

Om det finns en högre makt så är jag nästan totalsäker på att den försöker säga mig något extravagant intressant. Om avocados, om någon i en bil. Det är sååå spännande ^^ 

Kommentarer
Postat av: Määts

Hmm, det känns tämligen mystiskt. Vi får brainstorma allt som kan förknippas med avocado. Jag som är rätt så djup av mig ser direkt att tecknet tyder på att du i höst eller under den tidiga vintern ska ut på en längre resa, eller så kan det vara att du under samma tidsperiod kommer att köpa en ny sadel till hesten. Troligtvis är det något av dessa...

Postat av: Ante

Haha, bella dina inlägg gör en verkligen glad ! På tal om den där filmen om tinitus i åttan, jag kände precis likadant efter jag sett den ;) .

2007-10-09 @ 15:37:05
URL: http://tooonia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback