Don't blame your daughter..

Min käre far fyllde 50 för några veckor sedan. För en gångs skull köpte jag något han verkligen, verkligen hade önskat sig, (och nu pratar jag inte om porslinshundar för 5 kronor styck - noway!) något som jag dessutom är sjuukt stolt över att jag köpte, nämligen första säsongen av Sopranos på dvd. (Listen to this!)

Han har varit helt apatisk den senaste veckan, på ett bra sätt alltså! Om man nu kan vara det.. (Jag skojar inte, han har praktiskt taget levt inne i teverummet!) Och så idag råkade han visst kolla klart på sista avsnittet. Nu är han tydligen helt beroende och måste ha andra säsongen till varje pris, och det fort som satan! Det här kan alltså vara början på en total ekonomisk kris, snart vill han säkert börja klä sig som Tony också!

På något strange sätt så känner jag mig en aning skyldig till det här...konstigt nog ;D Nu är alltså boxen till fri beskådan för allmänheten, (läs mig) och om någon vill hänga på någon kväll och dra igenom några avsnitt och dricka lite kärlekste (alternativt kamomillte, men där går gränsen!) med mig så är det bara att informera mig om det ^^

Nu ska det sovas! Godnatt!

96981-84

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback