Underställ á la Bella

Ohoooo vad jag f-f-f-ryseeer! Detta trots att jag varje morgon äter frukost ihopkurad vid brasan, egentligen lite längre än vad jag borde.. (jag blir överhettad så de sista sju minuterna ligger jag borta vid altandörren och svettas istället..) Shit liksom, kan inte värmen hålla sig kvar lite då?

Alright jag fick just en idé!
Jag tänker termos.
Jag tänker rostfritt, lätt böjligt stål.
Jag tänker mig en slags varmvattenfylld simdräkt (huh!) som kan bäras under de vanliga kläderna.

Nu kör jag inifrån-ut-principen. Inte särskilt komplicerad; häll i dig 5 dl skållhett Liptonte, och invänta effekt. Jag blir lika varm varje gång ^^

Adios!


Kommentarer
Postat av: kajan

jag tänker wow :O
jag tänker revolutionerande :O
jag tänker nobelpris :O

2007-11-06 @ 21:23:13
Postat av: Määts

Jag tänker mer hamstrar.
Döda.
Liksom flådda också.
Lätt böjlig hamsterpäls.
Sen syr man ihop ett dussin av dessa och har en fin liten dräkt att bära vid festliga tillfällen

Postat av: anna

ååå brilljant idé hehe bra tänkt

2007-11-08 @ 18:38:09
URL: http://gullman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback