Nothing compares to lasagne!

Vet inte riktigt vad som har hänt med min kropp den här veckan.. jag är fortfarande out of function tillräckligt mycket för att inte kunna bege mig iväg till plugget.. känner mig ärligt talat som en solblekt och nopprig liten grön disktrasa. Om nu det säger er speciellt mycket.

Även disktrasetillståndet kan vara uthärdligt, iallafall om man vet att man inom några minuter kommer sitta nere i köket och smälla i sig obegränsade mängder med farmors lasagne..

Sen skulle jag bli helt outstanding tacksam om någon vänlig själ uppfann en spara-knapp på bra hårdagar. Det känns helt fruktansvärt frustrerande att sitta hemma med röda näsvingar och the hair of the year! (Och då har jag inte ens stylat det ännu...)

Nu ska jag käka som aldrig förr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback