Guten Nacht!

Wuheej! Helgen har varit fruktansvärt händelserik, i en tydlig kontrast till den här måndagen.
Synd för er att jag inte orkar rabbla helgaktiviteter nu.

Jepp, det har inte hänt ett skit idag.
Det mest actionfyllda skulle väl isåfall vara när jag tassade ut för att hämta in ved från garaget vid ett-snåret, då kylan inne i huset blev helt outhärdlig och började hackade tänder.

Det var bara att bita ihop och bege sig ut, påpälsad, lite smått haltande och vinglig (har varit hemma för förkylning and stuff idag, och den där sjukkänslan gör mig så... labil! Nästan lite tantig! Blir alldeles krum i kroppen och dessutom helt övertygad om att jag måste gå sådär ihopvikt när jag har frossa, då håller man liksom värmen bättre)

Hela kvällen har varit ett stort, ihärdigt genomplöjande av Andra Avenyn-avsnitt. Sen blev jag lite besatt och facebookade på skådespelare och sådär. Fatta vad insatt jag är nu liksom!
 
Har förresten aldrig förstått mig på Facebook, än mindre hur man kan bli beroende..om någon mot förmodan vet så gaaaad, tell me!

Godnatt everybååty!

96981-101
En intetsägande 'behind the scenes'-bild av min arbetsplats för tillfället. (Och ni skakar av excitement, jag veet ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback