Det var smart'd...

Det är ju nästan så att man kan tro att jag gått under jorden...men neheeej! Jag har bara tagit en liten (och outhärdlig, I know!) bloggpaus i några dagar, mest för att jag varken har orkat eller hunnit skriva.

Igår var jag ett smarto och fick för mig att mina käkar behövde massage. Detta resulterade i att jag satt och tryckte på ömma punkter i ansiktet (är det bara jag som har såna? :O) under hela Freaky Friday filmen.
Tänkte att det kunde hjälpa på något sätt.

Imorse när jag vaknade så försökte jag förnimma mig om jag hade blivit nerslagen eller liknande kvällen innan, eftersom det kändes som käkarna blivit påkörda av en scooter..hur nu det skulle gått till..

Så här sitter jag iallafall, nyduschad och lite lätt handikappad. (varje gång jag ens försöker att le så blir jag påmind om...el massacre..huh!) 
 
Aaarå, och nu ska jag dra en sleep!

Kommentarer
Postat av: Viktor

Haha käftmassage?

Postat av: Jennie

hahaha :D jag kan oxå ha sånna punkter ibland men jag brukar inte trycka på dom :O

2007-11-12 @ 20:38:17
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Anonym

haha så kul med käkmassage haha ;)
aaa dt e ju inte så långt kvar tills december sjohoo haha då blir dt paratay hehe puss & kram

2007-11-12 @ 20:38:29
URL: http://gullman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback