Dagens i-landsproblem

Jag har blivit beroende. Av jordgubbsfil i mugg, MITT I NATTEN!

Detta betyder att jag, no matter what, måste springa ner i köket och häva i mig en mugg med segrinnande vätska (men vaddå..det stämmer ju!) innan jag ska sova. Annars ligger jag oroligt vaken och tänker på den utblivna nattfilen, och hur sjukt ont i magen jag kommer ha på morgonen, eftersom jag la mig hungrig.

Jag tror det är dags nu. (Förresten är det ganska mysigt att känna hur hjärnan fryser till is.)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Micke.

För övrigt har jag ett stort begär efter jordgubbsfil. Eller ja, fil överhuvudtaget. Dumma engelsmän som inte har det!

Postat av: Kim H.

Hej i natten! Nu fick du mig att vilja svepa massor med jordgubbsfil. Det är något speciellt som händer med filen när den inte äts med sked, nåt alldeles underbart speciellt ^^
Nu har jag dock ingen hemma, så det får bli lite "self-pity" och sen sova. Det är ju trots allt nästan morgon!

2008-01-08 @ 04:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback