Chickenskin AB

Fuck, jag måste ve-he-he-heeerkligen inhandla ansiktsrengöring..det här funkar inte längre! Försökte tvätta bort mascaran med scrubcreme förut, det gick...sådär, kan jag upplysa er om.
Ett litet, elakartat skrubbkorn (i förening med djävulen, kanske?!) letade sig in och på något sätt lyckades jag alltså typ spränga ett blodkärl i ögat, eller någon annan slags del. Dramatiskt värre var det iallafall!

Nu har det gått en timme och det känns fortfarande som om jag skulle gå omkring med ett helt sandslott innanför tårkanalen. Funderar på att typ pilla ut kornet, men nej. Det får helt enkelt sitta där, riktigt äta sig in i ögonvitan över natten, så kanske jag till och med lär mig något i framtiden.

På tal om ögon och korn så hade jag ypperligt trevligt förut, när jag käkade råsalta popcorn och kollade på Hiveskonsert från Frankrike. Insåg dessutom att jag antagligen kommer bli helt hög på konserten (inte långt kvaaar nu, wuhuu!).. bara jag ser en inspelad konsert på teven så får jag liksom gåshud fem gånger om!

Nu ska jag bara avsluta det här worket om mode för extrema och sen, helt okontrollerat, magplaska mig ner i sängen.

Puss på dom som förtjänart'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback