Barbiekroppsblommor

Höhö. Skulle bara kolla om det vara anatomiskt möjligt att pressa in ett inlägg till innan jag viker ner mig i den renbäddade sängen.
Det var det.

Nu ska jag berätta en lite störande grej om mina blommor.
Förresten är det lite av en överdrift att kalla dom för blommor, det är plastbollar som min kära mor och syster trodde skulle passa ypperligt i mitt rum.
Tydligen kan jag inte ha blommor i mina fönster.
Tydligen står huset i fel läge för att normala blommor ska kunna överleva på min fönsterbräda.

Jag fick ett ultimatum: garderobsblommor eller plastbollar. Fast innan jag ens hade hunnit sagt 'gard' så låg det två gröna äckelbollar i mina svarta (uh, classy!) vaser.

Och ja, anledningen till att dom är äckliga är inte bara att dom är gjorda i plast och alltså fejkblommor.
De luktar även som två holländska barbiekroppar.

Nu ska jag dränka dem i parfym.

Kommentarer
Postat av: Egoina

än så länge har jag tjänat en hel krona!

Postat av: Anonym

Hehe ja stackaren.

2007-11-30 @ 08:50:00
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: haha men samma här :) tack och lycka till själv!

2007-11-30 @ 09:12:04
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback